שיטת לימודי הנגינה בדרבוקה שפיתחתי לאוכלוסיות בגילאים שונים בסין, טאיוואן ויפן

בעולמות התוכן במערכות הלמידה האינטראקטיביות שפיתחתי, שילבתי את עולם המוסיקה כאחד התחומים בהם הילדים והמתווכים החינוכיים, מצאו עניין רב .

שילוב לימודי המוסיקה במערכת האינטראקטיבית "מולטימדיה קיד" שפיתחתי, שזיכתה אותי ב"פרס ראש הממשלה, בתחום החינוך"

בגיל הגן ניגנתי בחליל, בכיתה א' התחלתי ללמוד נגינה בקלרניט וכעבור מספר שנים בסקספון. כ – 10 שנים השתתפתי בהרכבים שונים של תזמורות והופעתי בקונצרטים ואירועים.
במטרה להנגיש את עולם הנגינה לאוכלוסיות רחבות, פיתחתי שיטת למידה לנגינה על כלי הקשה אתני – הדרבוקה. השיטה כוללת, שימוש בשפה גרפית חילופית לתווים המסורתיים ומבוססת על צלמיות מהעולם הגיאומטרי, להם הוספתי מספר צלמיות ייעודיות נוספות.

דוגמה לעמודים של ה"תווים החלופיים" שפיתח גולדנברג פסי

השיטה הידידותית, מקנה למשתתפים בני כל הגילאים יכולת לנגן/לתופף תוך פרק זמן קצר מתחילת המפגש הראשון, מתוך 12 מפגשים ומחזקת את בטחונם העצמי. התיפוף הקבוצתי בדרבוקה מעביר חוויה מרתקת התורמת בין השאר, לדינאמיקה חברתית, שיפור מוטוריקה עדינה וגסה, חשיפה למקצבים מסורתיים ומודרנים, טכניקות מגוונות, פריקת מתחים ועוד.

השיטה זוכה להצלחה מרובה!

הדמות שנבחרה להוביל את מיזם לימודי הנגינה שפיתח גולדנברג פסי בסין, טאיוואן ויפן

כתבו תגובה