מחקרי בנושא פיתוח גאונות ואינטליגנציה – חלק שביעי

–> לקריאת החלק הקודם

שיפור האינטליגנציה הרגשית

למרות שאינטליגנציה רגשית היא יכולת מולדת, ניתן לשפרה על ידי מתן אפשרויות שונות לילדים, כבר החל בגיל הרך, לדוגמא:

  • מתן הזדמנויות להבעה רגשית
  • שוב להראות לילדים שגם מבוגרים מרגישים
  • לתת לגיטימציה להבעת רגשות
  • לפתח אצלם מודעות לרגשות הזולת
  • פיתוח מודעות אישית
  • פיתוח מודעות חברתית
  • פיתוח מנהיגות
  • יכולת התמודדות עם קונפליקטים
  • העצמת פיתוח הפוטנציאל

במערכות הטכנולוגיות האינטראקטיביות שפיתחתי במהלך עשרות שנים, הושם דגש על שילוב כלים מגוונים, שמטרתם שיפור האינטליגנציה הרגשית אשר שולבו אינטגרטיבית, בעולמות התוכן הלימודיים המגוונים מתוך כוונה לפתח בצורה מיטבית ומרבית, את הגאונות והאינטליגנציה אצל ילדים.

יישומים אינטראקטיביים לשיפור האינטליגנציה הרגשית במערכת האקשן קיד שפיתחתי

חומרי ההדרכה הפדגוגים, מערכי השיעור והחומרים הדידקטיים המסופקים לאנשי החינוך, בנוסף למסלולי ההכשרה התומכים את הטעמת המערכות במוסדות החינוך, כוללים ידע ייעודי לעניין שיפור האינטליגנציה הרגשית וזוכים להערכה מרובה מלקוחותיי.

בחלקו הנוסף של המחקר, אביא לידיעתכם את תוצאותיו של המחקר שערכתי והמסקנות הנובעות מהן.

כתבו תגובה