המרכז בטייוואן: עולמות התוכן – חלק שני

–> לקריאת החלק הראשון

1. פיתוח כשרים ומיומנויות, פרט

בעולם התוכן העשיר, מושמים דגשים הכוללים: פיתוח אינטליגנציה, זיכרון חזותי, תפיסה חזותית, חשיבה מרחבית, פענוח מושגים, פתרון בעיות, יכולת השוואה, אומדנים ורבים נוספים.

חלק ממערכות הלמידה שפיתח פסי גולדנברג במרכז בטייפה

חלק ממערכות הלמידה שפיתח פסי גולדנברג במרכז בטייפה

 

2. תקשרות בין-אישית

בעולם תוכן זה, מושמים דגשים הכוללים: שימוש באמצעים טכנולוגיים, פיתוח יכולות תקשורת בין אישיות, פיתוח שפתי, שיתופיות, פתרון משימות ועוד.

פעילות צוות במערכת הקיד גריד

פעילות צוות במערכת הקיד גריד

 

3. פיתוח תחום הכשרים הקבוצתי חברתי

בעולם תוכן זה, מושמים דגשים הכוללים: עבודה בצוות, פעילות שיתופית, טיפוח סבלנות וסובלנות כלפי הזולת, אחריות הדדית, טיפוח יזמות, עזרה הדדית, פתרון בעיות ועוד.

חלק ממערכות הלמידה שפיתח פסי גולדנברג במרכז בטייפה

חלק ממערכות הלמידה שפיתח פסי גולדנברג במרכז בטייפה

 

4. פיתוח שפה

הפעילות בעולם תוכן זה כוללת: רכישת יכולות ומיומנויות שונות בתחום השפה לרבות, פיתוח שפתי בסביבה השופעת באמצעים ייעודים המשלבים, תנועה, קריאה, פתרון משימות, חידות, מבוכים אינטראקטיביים ועוד, באמצעות מערכות הלמידה הייחודיות שפיתחתי.

אמצעים אינטראקטיביים ייחודים לפיתוח שפה

אמצעים אינטראקטיביים ייחודים לפיתוח שפה

–> לקריאת החלק השלישי

כתבו תגובה