סביבת הלמידה הרב חושית שהוצגה למר פוסטמן


בסיור עם מר פוסטמן, הוצגה בפניו סביבת למידה שפיתחתי שבמרכזה, מערכת אינטראקטיבית המשלבת עולם מוחשי ועולם וירטואלי, אשר זכתה להצלחה מרובה, באלפי גני ילדים בארץ ובעולם.


מתוך ראיית הצורך, ליצור סביבת לימוד ערכית אינטראקטיבית, תוך כדי שימת דגש על שימור צרכיו של הילד בגיל הרך לעניין הרב חושיות וחשיפתו לעולם הטכנולוגי המתקדם, פיתחתי קונספט פורץ דרך, המשלב בין שני עולמות אלו שבטבורו, הדגש על מתן מענה הוליסטי למכלול צרכיו של הילד.


סביבת הלמידה הרב חושית האינטראקטיבית, תורמת, מעוררת, מעודדת, משמרת, מטפחת ומפתחת דגשים פדגוגיים שונים, המהווים מצע נוח, ידידותי לפיתוח כישורי החשיבה, האינטליגנציה והיצירתיות אצל המשתמשים הצעירים, כבר בשלבי התפתחותם הראשונים.

יתרונותיה של סביבת הלמידה

o      פיתוח אינטיליגנציה

o      מעודדת סקרנות
o      מעוררת ומטפחת כישורי חשיבה
o      פיתוח מיומנויות
o      שימור תיאוריית ההתפתחות הקוגניטיבית של פיאז'ה
o      שימור תהליך הבנייה (ב – רפויה) חברתית

o      מפתחת חשיבה מחוץ לקופסא

o      מטפחת יכולות יצירתיות

o      יצירת מודלים תקשורתיים אינטראקטיביים

o      ניהול הידע באוטוסטראדת המידע

o      מעל הכל, שימור חווית הילדות בשלבי הלמידה

סביבת למידה רב חושית שפיתח גולדנברג פסי בטייפה – טייוואן


במהלך עשרות שנים בתחום פיתוח מערכות למידה אינטראקטיביות, שמרתי בקנאות והמשכתי לדבוק בעקרונותיי, תוך הקפדה על שימור מעמד המתווך החינוכי ושימור צרכיו ההוליסטיים של הילד.

המוטו המלווה אותי בפיתוח המערכות החינוכיות מהלך עשרות שנים:

לא רק טכנולוגיה, שילוב של אמצעים דידקטיים, מעורבות מתווך חינוכי (גננת,מורה) ורגישות לצרכיו המגוונים של הילד.


מיליוני ילדים בעשרות מדינות בעולם, למדו ולומדים בשיטות הלמידה האינטראקטיביות היצירתיות שפיתחתי יחד עם, צוות עובדים מסורים מתחומי ידע רחבים, ממוקדי מטרה.

כתבו תגובה